چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۵

گنجي، معاون شهردار:

شهرداري قزوين به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادي است

شهرداري قزوين با احداث پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري متعدد به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادي براي توسعه شهر است.

ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين با احداث پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري متعدد به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادي براي توسعه شهر است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ گنجي در آئين افتتاح و کلنگ‌زني 6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 215ميليارد و 728ميليون و 62هزار ريال که با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: افتتاح پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري با مشارکت شهرداري نشان مي‌دهد که مديريت شهري به موضوع جذب سرمايه گذار براي توسعه شهر قزوين اهميت قائل است و در اين زمينه مصمم مي‌باشد.

وي بيان کرد: جذب سرمايه‌گذار براي توسعه شهر قزوين يکي از مهم‌ترين راه‌هاي برون رفت از تکيه به درآمدهاي حاصل از ساخت و ساز است.

گنجي بيان کرد: شهرداري قزوين تلاش دارد در همه زمينه‌ها براي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرمايه گذار جذب کند.   

معاون شهردار ادامه داد: مرمت بناهاي تاريخي شهر قزوين و احداث پروژه‌هاي خدماتي و رفاهي توسط شهرداري قزوين نشان مي‌دهد که به دنبال جذب گردشگر است تا اقتصاد گردشگري در اين شهر رونق پيدا کند.

اين مقام مسوول با اشاره به اجراي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري متعدد در شهر قزوين بيان کرد: شهرداري قزوين به دنبال اوج شکوفايي شهر قزوين مانند دوره صفويه است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط