دوشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۴

ترابی، معاون سرمایه‌گذاری ومشارکت‌های مردمی خبرداد

پروژه‌های پارک مسافر، شهرکتاب و بازیگاه کودک در دستور کار شهرداری

ترابی، معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی گفت: شهرداری در تلاش است که با اجرای پروژه‌های پارک مسافر، بازیگاه کودک و شهرکتاب در جهت همراهی بیشتر با شهروندان گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی؛ در نشست ارزیابی و جانمایی بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری که با حضور مدیران مناطق و برخی از معاونان شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: شاید احداث پارک مسافر در ظاهر بیشتربرای مسافران کاربرد داشته‌باشد؛ اما احداث آن در بلندمدت، البته با جانمایی مناسب می‌تواند در جهت ماندگاری مسافران عبوری و رونق گردشگری کمک کند.

 او همچنین با اشاره به ضرورت احداث پارک بیان کرد: از آنجایی که قاطبه مردم به لحاظ مالی، در هنگام سفر، امکان استفاده از هتل را ندارند،ضرورت احداث پارک مسافر بیش از پیش احساس می‌شود.

 به گفته ترابی، با احداث پارک مسافر، می‌توان دغدغه مکان را برطرف کرد که از عواملی است مردم به دلیل ناتوانی مالی، حتی قید سفر را می‌زنند.

معاون سرمایه‌گذاری در ادامه در مورد ملزومات این پارک پرداخت و گفت:  باید در پارک مسافر همه اقشار را دید، کودکانی که بتوانند بازی کنند، مادرانی که نوزادان خود را نگهداری کنند و... ؛ در واقع آسایش و آرامش و امنیت مردمی که امکان استفاده از هتل و مسافرخانه را ندارند، فراهم شود.

ساخت نمایشگاه بین‌المللی درباراجین،احداث شهرکتاب و سالن چندمنظوره فرهنگی از دیگر بسته فرصت‌های سرمایه گذاری است که برای جانمایی آن‌ها بحث و بررسی شد.  

گفتنی است معاونت سرمایه گذاری حدود 60 پروژه پیشنهادی  در حوزه گردشگری، فرهنگ، سلامت، ورزش، حمل و نقل و ترافیک، سیما و منظرشهری، محیط زیست، تجارت و کسب و کار و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد را در دست بررسی و ارزیابی دارد.

تصاویر مرتبط