سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۱۳

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین خبر داد؛

ساخت شهرک مشاغل برای کودکان قزوینی

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: کودکان قزوینی صاحب شهرک مشاغل می شوند

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین؛ علیرضا ترابی در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری در مورد پروژه شهرک مشاغل کودکان گفت: این شهرک در کلان شهرهایی چون تهران و مشهد ایجاد شده است و در قزوین هم بخش خصوصی تمایل خود را برای ایجاد آن اعلام کرده است.

او به ویژگی های این پروژه اشاره کرد و گفت: برای این پروژه، یک مجتمع 4 طبقه و در بخش های مختلف آموزشی، کارگاه مشاغل و رستوران کودک دیده شده است که کودک و نوجوان از نزدیک با مشاغل مختلف و محیط آن آشنا شده و تجربه می کند.

به گفته ترابی، در این شهرک، رانندگی، خلبانی، و مشاغلی چون پزشکی، معلمی، باغبانی، آرایشگری و ... آموزش داده می شود. همچنین محیط های آموزشی مشاغلی چون بیمارستان، بانک، آتش نشانی، کلانتری، دندانپزشکی، هایپرمارکت و کارگاه های شیرینی پزی ایجاد می شود.

معاون شهردار همچنین در مورد ضرورت و اهداف ایجاد این شهرک خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این شهرک، تقویت استقلال شخصیتی کودک، آشنایی با مشاغل و تجربه آن ها، تجربه فرآیند هزینه و درآمد و تفکر اقتصادی، تقویت روحیه کار تیمی، آموزش حین تفریح و تقویت و شناسایی استعدادهای کودکان است.

گفتنی است؛ کلیات طرح شهرک مشاغل کودک در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری با موافقت اعضا تصویب و تصمیم نهایی به جلسه آینده موکول شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط