شنبه ۱۳۹۷/۰۷/۲۸

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین:

ساخت مجتمع بیدستان در آرام سازی شهر مؤثر است

علیرضا ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: ارزیابی پروژه مجتمع بیدستان که برای انتقال مشاغل شهری در نظر گرفته شده، در مراحل نهایی قرار دارد و ساخت آن در آرم سازی شهر بسیار مؤثر است.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین؛ ترابی در جلسه بررسی پروژه مجتمع بیدستان گفت: از آنجایی که در سالیان گذشته به دلیل نوسانات کلان اقتصادی پروژه های نیمه تمام بسیاری در شهر باقی مانده، بنابراین شهرداری با تجربه از گذشته دقت بیشتری را در این زمینه انجام داده است تا پروژه مجتمع بیدستان به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: برای بررسی بیشتر حتی تحقیقاتی با نمونه های مشابه این پروژه در شهرهای مختلف همچون تهران انجام شد و بازدیدی هم در این باره صورت گرفت.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری همچنین در مورد ضرورت ساخت این مجتمع بیان کرد: ساخت مجتمع بیدستان در آرام سازی و زیبایی بصری شهر بسیار مؤثر است زیرا قرار است برخی از مشاغل کارگاهی و شهری که در آلودگی محیطی و بصری نقش دارند، به این مجتمع منتقل شوند.

ترابی همچنین به جزئیات این پروژه پرداخت و گفت: پروژه مجتمع بیدستان قرار است، در زمینی به مساحت 35 هکتار با کاربری کارگاهی شامل پارکینگ، فضای سبز، زمین های ورزشی، بازارهای پولی و مالی و جایگاه سوخت و تصفیه خانه ساخته شود.

به گفته این مسئول، درآمدزایی پایدار و کاهش سفرهای شهری و به دنبال آن کاهش حجم ترافیک از مزایای اجرای این پروژه است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط