ϬϺÏ▓┘ç ┘çϺ┘è Ï«Ï¿Ï▒ /13919 ϬϺÏ▓┘ç ┘çϺ┘è Ï«Ï¿Ï▒ /13919

hamfekran_image یک نوع نمایش نیست.

┘¥Ï▒┘ê┌ÿ┘ç ┘çϺ ┘¥Ï▒┘ê┌ÿ┘ç ┘çϺ

hamfekran_list_image یک نوع نمایش نیست.

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بررسی‌های مرکز 137 در دومین ماه زمستان ؛

سدمعبر خودروهای دوره گرد و مرمت آسفالت معابر شانه به شانه هم ایستادند

بنا بر اعلام مدیر مرکز 137 سدمعبر خودروهای دوره‌گرد ومرمت آسفالت معابر بیشترین تماس شهروندان را در بهمن ماه داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ مهدی کوزه‌گرها،مدیر مرکز به آمار دومین ماه زمستان سال جاری پرداخت و گفت: در رخدادی کم سابقه، از نگاه آماری، در بهمن ماه، سدمعبر دستفروشان،خودروهای دوره‌گرد و مرمت آسفالت معابر در کنار هم قرار گرفتند.

وی با اعلام این خبر افزود:  شهروندان در تماس با سامانه 137 از سدمعبر دستفروشان و خودروهای دوره‌گرد و آسفالت معابر بیشترین انتقاد را داشته‌اند؛ به گونه‌ای که در صدر تماس‌ها بوده‌است.

 کوزه‌گرها در توضیح بیشتر گفت: مسائلی چون کاهش بی‌سابقه دما، کمبود سوخت و آلودگی هوا که همه نقاط کشور را درگیر کرده و باعث کندی روند مرمت معابر شده‌، در افزایش تماس شهروندان نقش موثری داشته‌است.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر همچنین به مساله سدمعبر دستفروشان دوره‌گرد و وانت بارها اشاره کرد و گفت: با فرا رسیدن روزهای پایان سال،مساله سدمعبر افزایش بیشتری دارد که مستلزم تدابیری ویژه است.

این مدیر شهری، نظافت معابر، رسیدگی به افراد بی‌خانمان، هرس درختان، سدمعبر مغازه داران،سدمعبر مصالح ساختمانی و جمع آوری سگ‌های بی صاحب را به ترتیب از دیگر درخواست‌های پرتکرار  شهروندان در این ماه اعلام کرد.

کوزه‌گرها با اشاره به جایگاه سازمان‌ها از حیث کمی درخواست‌های ارجاعی شهروندان اظهارکرد: سازمان مدیریت پسماندها، بیشترین درخواست ثبتی را داشته که پس از آن به ترتیب سازمان‌ پارک‌ها و فضای سبز، مرکز خدمات توسعه اجتماعی، سازمان حمل ونقل و ترافیک، سازمان زیباسازی، مرکز کنترل ترافیک و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی بوده‌ که نسبت به ماه گذشته از لحاظ کمی مشابه بوده ‌است.

این مدیر شهری همچنین علت افزایش کمی درخواست رسیدگی به افراد بی‌خانمان را کم اطلاعی شهروندان از وظایف شهرداری در این باره عنوان کرد.

به گفته وی، بیشترین گزارش شهروندان از حضور این افراد که به سامانه 137 اعلام می‌شود، معتادان متجاهر بوده که شهرداری به لحاظ قانونی وظیفه‌ای در این باره ندارد.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، همچنین به ارزیابی مناطق از حیث کمی در ثبت درخواست‌های شهروندان پرداخت و گفت: منطقه 2 بیشترین ورودی پیام شهروندان را داشته،این درحالی است که به ترتیب منطقه 1،منطقه 4 و منطقه 3 به لحاظ ارجاع پیام‌های شهروندان در رتبه‌های بعدی قرار داشته‌ که  نسبت به مدت مشابه ماه گذشته تفاوتی نداشته‌است.

این مدیر شهری یادآور شد که در ماه‌های گذشته مرمت آسفالت معابر مهمترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط