چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۵

نصرتي، شهردار قزوين:

کمبود هتل‌ در شهر قزوين جبران مي‌شود

با بهره‌برداري از هتل‌هاي در حال احداث در آينده نزديک کمبود هتل‌ در شهر قزوين جبران مي‌شود.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: با بهره‌برداري از هتل‌هاي در حال احداث در آينده نزديک کمبود هتل‌ در شهر قزوين جبران مي‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آئين افتتاح و کلنگ‌زني 6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 215ميليارد و 728ميليون و 62هزار ريال که با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: يکي از موضوعات اصلي براي جذب گردشگر در شهر قزوين موضوع هتل است که با پايان احداث هتل در مجتمع البرز و همچنين در وليعصر(عج) و ميدان مينودر اميدواريم کمبود هتل در شهر قزوين جبران شود.

وي با بيان اينکه پارکينگ طبقاتي، مشارکتي البرز به همت و همراهي بخش خصوصي احداث شده است، گفت: اين مجموعه داراي 4 طبقه با کاربري پارکينگ، 5 طبقه با کاربري تجاري و 2 طبقه با کاربري هتل است.

نصرتي افزود: سرمايه‌گذار اين پروژه درخواست احداث 2طبقه ديگر با کاربري هتل کرده است که اين موضوع در حال بررسي مي‌باشد.

شهردار قزوين بيان کرد: احداث پارکينگ طبقاتي در بافت مرکزي شهر براي حل بخشي از  معضل پارک خودرو تاثيرگذار است.

وي گفت: احداث پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري براي ارتقاء ارائه خدمات به خصوص رفاهي به شهروندان در شهر قزوين ضروري است که در اين راستا اقدامات زيادي انجام شده و اين اقدامات ادامه دارد.

اين مقام مسوول بيان کرد: پروژه سورتمه و پيست پرش در آسمان با اعتبار 90ميليارد تومان و با مشارکت بخش خصوصي با بهترين کيفيت احداث شده است.

وي افزود: اين پروژه از پروژه‌هاي است که در تکميل قطعات پازل منطقه نمونه گردشگري در بوستان ملي باراجين تاثيرگذار است.

شهردار قزوين با اشاره به پروزه احداث رستوران ايستگاه مبدا تله سي يژ قزوين گفت: با بهره برداري از اين رستوران شاهد تکميل شده ايستگاه مبدا تله سي يژ هستيم که اميدواريم بتوانيم ايستگاه مقصد را هم تکميل کنيم.  

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط