یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

تمام تلاش اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، شهردار و مجموعه مدیریت شهری این است تا به اشکال مختلف رفاه و آسایش بیش تری را برای همشهریان محترم تامین نموده و این شهر را به عنوان شهر نمونه گردشگری تبدیل نماید .

قزوین را به شهر نمونه گردشگری تبدیل می نماییم

با توجه به رویکرد حمایتی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم این سازمان تلاش می نماید تا با جذب سرمایه گذاران پروژه های متنوع و مختلفی را با توجه به اکوسیستم شهری قزوین تعریف و به مرحله اجرا درآورد .

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود : در این برنامه از پروژه های مشارکتی توحید ، علویه ، شاملو ، آرمیتاژ گلشن ، صدر و تصفیه خانه های چهل بازه بازدید و با چگونگی سرمایه گذاری و نحوه و میزان مشارکت سرمایه گذاران با مدیریت شهری آشنا شدند .

وی تاکید کرد: با توجه به رویکرد حمایتی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم این سازمان تلاش می نماید تا با جذب سرمایه گذاران پروژه های متنوع و مختلفی را با توجه به اکوسیستم شهری قزوین تعریف و به مرحله اجرا درآورد .

الهیاری تاکید کرد:  شهر قزوین دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی  همچون جاذبه های تاریخی ، مراکز علمی و دانشگاهی و شهرک های صنعتی است که می تواند هریک از آن ها به تنهایی سبب جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر قزوین باشد .

وی در پایان تصریح کرد : تمام تلاش اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، شهردار و مجموعه مدیریت شهری این است تا به اشکال مختلف رفاه و آسایش بیش تری را برای همشهریان محترم تامین نموده و این شهر را به عنوان شهر  نمونه گردشگری تبدیل نماید .

خاطر نشان می سازد در پایان این برنامه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و هیات همراه با اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون اقتصادی شهردار مشهد و مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی مشهد دیدار و گفت و گو کردند .

تصاویر مرتبط