جمعه ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

افق این همایش مردمی کردن اقتصاد شهری است.

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در 15 و 16 تیر در برج میلاد و با حضور سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین برگزار گردید.

سرمایه‌گذاری یک مسئله جدی در مدیریت شهری است و برای شهر و شهرداری‌ یک ضرورت محسوب می‌شود، شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین آمادگی لازم جهت حضور تمام سرمایه‌گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های قزوین را دارد.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین : در این همایش که با هدف رونمایی ازفرصت‌های ناب سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری و ارائه آن‌ها به سرمایه گذاران برگزار شده است، سرمایه گذاران مدیریت شهری داخلی وخارجی، دانشگاهیان و نخبگان حضور دارند. فرصت سرمایه گذاری احصا و با کمک گروه‌های تخصصی ارزیابی و ارزش سرمایه گذاری آن بررسی شده است.

شمسینی سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری که در برج میلاد برگزار گردید افزود: فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری سه رکن اساسی دارد ، رکن اول بسته فرصت های سرمایه گذاری ، رکن دوم تعیین و شناخت بازار سرمایه گذاری و رکن سوم نیز تعاملات فی مابین بسترسازی جذب سرمایه گذاری و نحوه‌ی ارتباط با سرمایه گذار است و افق این همایش مردمی کردن اقتصاد شهری است.

تصاویر مرتبط