شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

با سرمايه گذاري گروه صنعتي مهر نوين؛

پروژه‌هاي مسکوني بادامستان و الهيه قزوين احداث و تکميل مي‌شوند

قرارداد احداث و تکميل پروژه‌هاي مسکوني بادامستان و الهيه قزوين بين شهرداري و گروه صنعتي مسکن مهر نوين در 24 ماه کاري منعقد شد.

دکتر مسعود نصرتي، شهردار قزوين در اين جلسه که با حضور برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين برگزار شد، گفت: حدود يک سال مذاکرات فني و اجرايي با گروه صنعتي مسکن مهرنوين صورت گرفت و با درنظر گرفتن تأمين مالي از سوي بانک مسکن، سرمايه گذاري احداث و تکميل پروژه‌هاي مسکوني بادامستان و الهيه قزوين در 24 ماه قابل واگذاري مي‌باشد.

وي با اشاره به اينکه همدلي و هفکري کامل بين مديران شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين وجود دارد، افزود: استانداري قزوين و ديگر دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط نيز براي توسعه شهر قزوين همراهي ويژه‌اي با مديريت شهري دارند.

شهردار قزوين: قزوين به علت نزديکي به پايتخت ظرفيت زيادي براي جذب سرمايه گذاري داخلي و حتي خارجي دارد.

ايرج معزي، مديرعامل هلدينگ گروه صنعتي مسکن مهر نوين نيز در اين جلسه گفت: معتقدم فضاي جذب سرمايه گذاري با توجه به استقبال مديريت شهري و استاني و نزديکي قزوين به پايتخت نمونه باشد و پيگيري‌هاي مستمر شهردار براي همکاري مشترک براي ما قابل احترام است.

وي با اشاره به اينکه شرکت سرمايه گذاري مسکن در 25 سال پيش تشکيل شده است، افزود: تاکنون به اتکاي بانک مسکن پروژه‌هاي زيادي را در کشور انجام داده‌ايم احداث 64 هزار واحد مسکوني که 50 هزار تحويل مردم شده است يکي از افتخارات اين مجموعه است.

مديرعامل هلدينگ گروه صنعتي مسکن مهرنوين افزود: سرمايه اين شرکت بالغ بر 5 هزارميليارد ريال است و در 28 استان و 37 شهر کشور فعاليت دارد و هم اکنون دو ميليون متر مربع کار ساختماني در دست اجرا داريم.

وي افزود: اين شرکت براي خود مأموريت اجتماعي قائل است و در ترويج فرهنگ آپارتمان نشيني نيز کارهاي مفيدي انجام داده‌ايم.

ناصر گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين نيز گفت: شهر قزوين از پتانسيل‌هاي فراواني در بخش سرمايه گذاري در حوزه‌هاي گردشگري، مذهبي، تجاري، تفريحي و حمل و نقل برخوردار مي‌باشد.

وي افزود: سياست شهرداري، پيشرفت و توسعه فضاهاي مورد نياز شهر قزوين است.

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين اظهار کرد: تسريع و تسهيل در اجراي برنامه ريزي‌هاي کلان شهري، افزايش حجم سرمايه گذاري‌هاي مشترک و سياست برد برد، ملاک عمل ما مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط