دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

گنجي، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

تکميل و بهره‌برداري از برج‌هاي مسکوني بادامستان و الهيه در آينده‌اي نزديک

ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: قرارداد في مابين شهرداري قزوين و گروه صنعتي توسعه مسکن مهرنوين براي تکميل و بهره‌برداري مشترک از پروژه برج‌هاي مسکوني الهيه و بادامستان به امضاء رسيد.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ گنجي مدت زمان تکميل اين دو پروژه را 30ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت اين شرکت که يکي از هلدينگهاي بانک مسکن مي باشد و اختصاص تسهيلات بانکي در اين پروژه پيش بيني مي شود اين دو برج مسکوني در اواخر سال 1397 به بهره‌برداري کامل برسد.

ناصر گنجي اظهار کرد: اين برج‌هاي مسکوني 17طبقه اي با اسکلت فلزي و زيربناي کلي بالغ بر 67هزار متر مربع مي‌باشد. 

وي افزود: هم اکنون اين دو پروژه به پيشرفت فيزيکي 40درصد رسيده است که با انعقاد اين قرارداد وارد مرحله جديدي در جهت تکميل و بهره برداري نهايي در آينده اي نزديک، قرار گرفته است.

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين با بيان اين مطلب که سرمايه گذار اين دو پروژه جز برندهاي مطرح در حوزه هاي ساخت و ساز مي باشد، ادامه داد: گروه صنعتي توسعه مسکن مهر نوين در ساليان گذشته با احداث و بهره برداري از 64هزار واحد مسکوني در سراسر کشور، بصورت تخصصي در ساخت مسکن از تجربيات و دانش فني و کارشناسي خوبي برخودار مي باشد.

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين با استقبال از سرمايه گذاري و مشارکت اقتصادي توسط بخش خصوصي در انجام پروژه هاي مسکوني، تجاري، گردشگري، فرهنگي و ...  در شهر قزوين افزود: افزايش سرمايه گذاري‌هاي اقتصادي مشترک و نگاه حمايتي، انگيزشي و مشارکت در پروژه‌هاي شهري را سرلوحه فعاليت‌هاي اين معاونت در جهت تامين منافع اجتماعي شهروندان و توسعه شهري دانست.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط