چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۴

گنجي، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

مذاکرات هيات اقتصادي ايتاليا براي سرمايه‌گذاري در شهر قزوين

ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: هيات اقتصادي ايتاليايي در بازديد از دهکده بزرگ طبيعت قزوين، با تحسين مجموعه اقدامات شهرداري قزوين، پتانسيل‌هاي شهر قزوين را فرصتي مناسب براي حضور سرمايه گذارن خارجي در اين شهر دانستند.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ گنجي افزود: پيرو سفر ماه گذشته سفير  کشور ايتاليا به قزوين، جلسه نماينده هيات اقتصادي ايتاليايي در 13بهمن ماه سال جاري در محل ستاد سرمايه گذاري استان برگزار و در اين جلسه پروژه‌هاي سرمايه گذاري مديريت شهري با دو رويکرد گردشگري و توسعه صنعت توريسم و خطوط حمل و نقل ريلي مطرح شد که از سوي طرف مذاکره مورد استقبال قرار گرفت.

انزوريسي، نماينده اقتصادي هيات ايتاليا در بازديد از دهکده بزرگ طبيعت با کم نظير توصيف کردن اين پروژه گفت: شباهت‌هاي بسياري بين دهکده بزرگ طبيعت قزوين و اکو پارک شهر والنسياي اسپانيا وجود دارد و تنها مصداق و مشابه آن را در اين شهر مي‌توان مشاهده کرد.

نماينده اقتصادي هيات ايتاليايي ابراز اميدواري کرد: در ماه مارس ( پيش از عيد نوروز ) در راس هيات اقتصادي براي انجام مباحث فني و کارشناسي جهت انعقاد قرارداد براي حضور در پروژه هاي گردشگري، صنعت توريسم و حمل و نقل ريلي به شهر قزوين مراجعت و با شهرداري قزوين مذاکرات را تا عقد قرارداد ادامه خواهد داد.  

پايان پيام

تصاویر مرتبط