چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۰

گنجي، معاون شهردار قزوين:

فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري قزوين در اجلاس جاده ابريشم معرفي مي‌شوند

ناصر گنجي، معاون سرمايه‎گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در نشست تخصصي سرمايه‌گذاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم به سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي معرفي مي‌شود.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي که در برنامه تلويزيوني راه ابريشم سخن مي‌گفت، افزود: حضور سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در زمينه‌هاي نيروگاه‌هاي خورشيدي و بادي (انرژي‌هاي پاک و تجديدپذير)، حمل و نقل عمومي، توريستي و گردشگري، علمي و دانشگاهي، تجاري و خدماتي، تفريحي، شهرک فرودگاهي و حمل و نقل ريلي در اين اجلاس قطعي شده است و در روزهاي اجلاس در ميزهاي مذاکره اختصاصي حضور خواهند داشت.  

معاون شهردار قزوين گفت: مذاکرات اوليه با سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در زمينه‌هاي که بيان شد در روزهاي برگزاري اجلاس در تالار مذاکرات تبديل به تفاهم‌نامه داخلي خواهند شد.

وي اضافه کرد: بر اين اساس براي تسريع در انجام امور، مکانيزم‌هاي براي پيگيري و اجرايي شدن تفاهم‌نامه‌هاي منعقده اتخاذ شده است تا سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط براي تسريع در عملياتي شدن موضوعات مورد تفاهم، همکاري‌هاي لازم را داشته باشند.

گنجي با اشاره به اينکه تسهيل فرآيند سرمايه‌گذاري رکن مهمي در توسعه شهر مي‌باشد، افزود: معرفي ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري با اختصاص نشست تخصصي سرمايه‌گذاري در تالار مذاکرات هيات‌ها با سرمايه‌گذاران فعال در حوزه‌هاي مختلف از جمله گردشگري، اقتصادي و فرهنگي به منظور عقدتفاهم نامه همکاري و مشارکت از مهمترين برنامه‌هاي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين در يازدهمين اجلاس بين‌المللي شهرداران جاده ابريشم مي‌باشد.

وي حضور شهرداران و نمايندگان 200 شهر از 67 کشور حوزه آبي خاکي جاده ابريشم در کنار سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي در قزوين را فرصتي استثنايي براي آشنايي با ظرفيت‌ها و پتانسل‌هاي شهر قزوين دانست و افزود: اين اجلاس مي‌تواند سرآغاز فصلي تازه براي شکوفايي اقتصادي شهر در راستاي تحقق اهداف سياست کلان توسعه شهر قزوين باشد.

گنجي در پايان با اشاره به ظرفيت‌ها و زيرساخت‌هاي مناسب براي ورود سرمايه گذاران افزود: اکنون مهم‌ترين رويکرد شهرداري قزوين توسعه صنعت گردشگري مي‌باشد، بنابراين با تقويت و گسترش زيرساخت‌هاي لازم مي‌توان چشم‎انداز خوبي براي آينده شهر قزوين پيش بيني کرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط