چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

انيسي، مديرعامل هدلينگ بوکا:

سرعت در پيگيري انعقاد تفاهم نامه مهم ترين عامل تمايل به سرمايه گذاري در قزوين است

بشير انيسي، مديرعامل هدلينگ بوکا گفت: سرعت در پيگيري انعقاد تفاهم نامه توسط معاونت سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي شهرداري قزوين مهم ترين علت تمايل به سرمايه گذاري در قزوين است.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي شهرداري قزوين؛ انيسي در حاشيه يازدهمين اجلاس شهرداران جاده ابريشم افزود: مديريت شهري قزوين با غيرت نسبت به شهر خود و درايت، سرمايه گذاران را نسبت به سرمايه گذاري تشويق مي کنند و با توجه به سرمايه گذاري در شهر هاي ديگر کشور اين تفاوت در نگرش مديران به خوبي احساس مي شود.

وي بر ضرورت تداوم سرعت در پيگيري انعقاد قرارداد تصريح کرد: براي سرمايه گذار نوع نگرش مسئولان، ارائه تسهيلات، نوع همکاري با سرمايه گذار و تسهيل موارد قانوني و حقوقي موجود  بسيار با اهميت است.

مديرعامل هدلينگ بوکا با اشاره به اينکه اين تفاهم نامه به منظور سرمايه گذاري براي ساخت مرکز تجاري-تفريحي در قزوين به امضا رسيده است، عنوان کرد: در اين مرکز بزرگترين هايپر مارکت با حضور يکي از برند هاي معتبر احداث مي شود و در بخش ديگر آن مجتمع تجاري با استاندارد هاي روز با توجه به توان و تجربه مديران شرکت در شهر قزوين احداث و راه اندازي مي شود.

انيسي با بيان اينکه پس از انعقاد قرارداد به سرعت روند اجرايي اين پروژه آغاز مي شود، گفت: در صورت مساعدت و همکاري با اين شرکت، 6 ماه پس از انعقاد قرارداد اسکلت اين مرکز ساخته مي شود و بخوبي مي توانيد سرعت در اجراي پروژه توسط اين شرکت را از نزديک ببينند.

 

 

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط