یکشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۰۱

نصرتي، شهردار قزوين:

شهرداري قزوين آماده همکاري با سرمايه‌گذاران است

شرکت خدمات بين‌الملليIWS در ايتاليا با نصرتي شهردار قزوين ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در اين ديدار که با حضور گنجي معاون سرمايه گذاري و امور مشارکت شهرداري قزوين، مجابي معاون امور اداري و مالي شهرداري قزوين و محمود نصرتي مشاور اقتصادي شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: شهرداري قزوين آماده همکاري با سرمايه‌گذاران در همه زمينه‌هاي شهري است.

وي بيان کرد: شهرداري قزوين از سرمايه گذاران در زمينه‌هاي قطار شهري، ارتقاء شهرک فرودگاه، احداث هتل و بيمارستان، فضاهاي تجاري، تکنولوژيهاي جديد آسفالت و انرژي خورشيدي و غيره استقبال مي‌کند.

نصرتي گفت: زمينه‌هاي همکاري سرمايه‌گذاران اين شرکت به شهرداري قزوين اعلام شود تا شهرداري قزوين در اين زمينه بررسي، تصميم گيري و مذاکره کند.

ارتباطات خوبي بين اين شهر قزوين و ايتاليا وجود دارد

ناصر گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت: شهر قزوين با شهر پروجا عقد خواهرخواندگي دارد و بر اساس اين عقد خواهر خواندگي ارتباطات خوبي بين اين دو کشور وجود دارد.

گنجي بيان کرد: شهر قزوين در حوزه حمل و نقل و ترافيک و مرکز کنترل ترافيک جزوء شهرهاي پيشرو ايران است.

اين مقام مسوول گفت: شهرداري قزوين پروژه‌اي در رابطه با شهرک سلامت با رويکرد اقامتي و طب سنتي تعريف کرده است که مي‌توانيم در اين زمينه وارد مذاکره شويم.

معاون شهردار قزوين پيشنهاد داد: شهرداري قزوين آمادگي مذاکره و همکاري در زمينه ارتقاء شهرک فرودگاه، قطارسريع السير و انرژي خورشيدي دارد.

حضور سرمايه‌گذاران در قزوين بسيار حائز اهميت است

محمودنصرتي مشاور اقتصادي شهردار قزوين نيز گفت: حضور شما در اين جلسه نشان مي‌دهد که بازار ايران براي شما با اهميت است.

نصرتي با بيان اينکه بازار ايران منابع مالي محدود دارد اما سودآوري بالاي دارد، گفت: حضور سرمايه گذاران در اين شهر براي ما بسيار حائز اهميت است و از سرمايه‌گذاران حمايت خواهد شد.

شهر قزوين از پتانسيل‌هاي بالايي برخوردار است

نماينده شرکت خدمات بين‌الملليIWS در ايتاليا  با تشريح فعاليت‌هاي اين شرکت گفت: شهر قزوين بعد از تهران يکي از انتخاب‌هاي مهم اين مجموعه است تا در زمينه سرمايه‌گذاري همکاري داشته باشد.

وي با بيان اينکه شهر قزوين را به خوبي مي‌شناسيم و از پتانسيل‌هاي بالايي برخوردار است، گفت: اين مجموعه آماده همکاري در زمينه هاي انرژي خورشيدي، هتل، پوشاک، احداث بيمارستان و تصفيه آب است.

وي اظهار کرد: اين مجموعه مي‌تواند در شهر قزوين سرمايه گذاري کند و در اين زمينه پيشنهاداتي نيز دارد.

نماينده شرکت خدمات بين‌الملليIWS در ايتاليا  گفت: اين شرکت اکنون در ايران در حال احداث 5 بيمارستان است.

وي گفت: همچنين اين شرکت اکنون پروژه‌اي در حال اجرا در يکي از بيمارستان هاي تهران دارد که با نصب يک سيستم پيشرفته در بيمارستان مي‌تواند از 85درصد از هدر رفت آب را از ساختمان‌ها و بيمارستان‌ها جلوگيري کند.

پايان پيام

 

   

تصاویر مرتبط