دوشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۴

گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين به عنوان يکي از شهرداري‌هاي موفق در جذب سرمايه‌گذار معرفي شده است

ناصر گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: از سوي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور، شهرداري قزوين به عنوان يکي از شهرداري‌ها موفق در جذب سرمايه‌گذار معرفي شده است.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ گنجي در نشست هم انديشي با شهردار و مديران شهرداري ابهر افزود: همگرايي و همدلي دستگاه‌هاي متولي در راستاي پيشبرد و اجرايي کردن پروژه هاي سرمايه گذاري بسيار مهم است.

وي بيان کرد: يکي از مهمترين رويکردهاي شهرداري قزوين توجه و تمرکز به توسعه زيرساخت‌ها و توجه به امر گردشگري است، بنابراين در همين رابطه شعار محوري شهرداري، تبديل قزوين به يکي از مقاصد گردشگري کشور است.

اين مقام مسوول ادامه داد: احداث هتل‌ها و اماکن اقامتي، توسعه راه‌ها و محورهاي مواصلاتي شهر، نوسازي و بهسازي اماکن تاريخي، زيباسازي شهر و توجه به سيماي شهري، توسعه و افزايش فضاهاي سبز شهري در ادامه همين سياست انجام شده است.

گنجي با بيان اينکه برپايي يا حضور در سمينارها و همايش هاي معتبر فرصت‌هاي سرمايه گذاري ارتباطات ملي و بين المللي را بسيار افزايش مي‌دهد، گفت: در ميزهاي مذاکره در سمينارهاي سرمايه گذاري طرف هاي مذاکره ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود را معرفي مي‌کنند، بنابراين معاونت سرمايه گذاري شهرداري قزوين با تهيه و تنظيم معرفي ظرفيت‌هاي شهر قزوين در حوزه‌هاي مختلف و معرفي پروژه‌هاي شاخص سرمايه گذاري در اين سمينارها و همايش ها شرکت کرده است.

گنجي با اشاره به برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم در قزوين افزود: يکي از دستاوردهاي اجلاس جاده ابريشم انعقاد تفاهم نامه هاي سرمايه گذاري با طرف هاي مذاکره بود، به طور مثال پس از حضور فعالانه در اجلاس شوراها و شهرداران سراسر کشور در برج ميلاد با شناسايي و دعوت از فعالان اقتصادي بخش خصوصي و معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي شهر قزوين، با دعوت به اجلاس جاده ابريشم، تفاهم‌نامه‌هاي متعددي با آنها منعقد شد.

وي اضافه کرد: قرارداد مشارکت و سرمايه گذاري مجتمع بزرگ تجاري، رفاهي و خدماتي سيتاديوم با سرمايه گذاري بالغ بر 85ميليارد تومان، به عنوان يکي از دستاوردهاي اجلاس جاده ابريشم بو.

محمدرضا ذوالقدري‌ها شهردار ابهر با تشکر و قدرداني از معاونت سرمايه گذاري براي برگزاري اين نشست گفت: مديريت شهري ابهر و ساير شهرداري ها در جلساتي که در سازمان شهرداري هاي و دهياري هاي کشور برگزار مي‌شود نيازمند بهره‌گيري و استفاده از تجربيات شهرهاي ديگر دارد، بنابراين شهرداري قزوين از سوي سازمان شهرداري ها به عنوان يکي از شهرهاي موفق در جذب سرمايه‌گذار به ما معرفي شد.

گفتني است؛ پس از پايان اين جلسه، شهردار و معاونان شهر ابهر با حضور در منطقه گردشگري بوستان ملي باراجين از پروژه هاي سرمايه گذاري مجتمع چند منظوره تالار شهر، شهربازي دالفک، دهکده بزرگ طبيعت و پروژه در حال احداث هفت دره بازديد به عمل آوردند.

پايان پيام