یکشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۰۶

ترابی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین:

احداث پروژه مجتمع بیدستان برای انتقال مشاغل شهری قزوین به اجرا نزدیک می‌شود

ترابی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین گفت: شهرک صنعتی شنزار می‌تواند الگوی مناسبی برای احداث مجتمع بیدستان باشد تا مشاغل شهری قزوین ساماندهی شوند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قزوین؛ علی‌رضا ترابی در بازدید از شهرک صنعتی شنزار و شهرک صنفی سهند که واحدهای صنعتی،خدماتی واقامتی در آن ایجاد شده‌ است، گفت: همکاری بیش از پیش شرکت شنزار به عنوان مجری پروژه احداث مجتمع بیدستان باعث خواهد شد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری این طرح 20 ساله را به نتیجه برساند.

وی ادامه  داد: ساخت مجتمع بیدستان با استفاده از الگوی شهرک شنزار می‌تواند به ساماندهی مشاغل شهری کمک کند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: چنانچه الگوی شنزار در بیدستان به صورت درست و اصولی پیاده شود، می‌توان تغییر ماهوی در فضای شهری از جمله آلودگی صوتی وبصری ایجاد کرد.

ترابی، هدف از این بازدید را برای به نتیجه رساندن مذاکرات و با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های شرکت شنزار، مجری پروژه مجتمع بیدستان عنوان کرد که قرار است در قالب کنسرسیوم با شرکت عمران و سازندگی استان قزوین به عنوان سرمایه‌گذار همکاری ‌کند.

وی بیان کرد: در صورت احداث مجتمع بیدستان، مشاغل شهری قزوین به این منطقه انتقال پیدا می‌کنند که می‌تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی بصری و زیستی ایفا کند.

گفتنی است؛ این بازدید به دنبال سلسله جلسات معاونت سرمایه گذاری با شرکت عمران و سازندگی استان قزوین انجام شده است.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط