یکشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۱۳

ترابی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی:

شهرداری به دنبال ریسک کمتر برای سرمایه گذار است

ترابی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی گفت: تلاش می‌شود با نگاه نو در قراردادها، آورده سرمایه‌گذار ازریسک کمتر و بازده بیشتر برخوردار باشد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی؛ علیرضا ترابی در دیدار با سرمایه‌گذارانی که برای مذاکره در خصوص برج‌های مسکونی الهیه و بادامستان و ستاره پونک دعوت شده‌بودند، گفت: این پروژه‌ها،به دلیل ناتوانی مالی سرمایه‌گذار،نیمه‌ تمام مانده‌ که معاونت درحال خلع ید و جایگزین کردن سرمایه‌گذار جدید است.

 او افزود: بامدیریت جدید سعی می‌شود ریسک و بازده پروژه‌ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد؛ در واقع تلاش می‌شود، هم آورده سرمایه گذار با سود تضمین شود و هم سود شهرداری موردتوجه واقع شود.

 ترابی خاطرنشان کرد: معاونت سرمایه‌گذاری کاملا همراه سرمایه‌گذار و به دنبال حفظ سرمایه گذار کارآمد با راهکارهای جدید است؛ به طوری که مبلغ اولیه سرمایه گذار به صورت مستقل و اصولی، منطبق با پروژه های سرمایه گذاری مورد نظر همخوان باشد.

 سرپرست معاونت سرمایه گذاری تاکید کرد که سرمایه‌گذاری در یک  پروژه مشارکت داده می‌شود که آورده اولیه و درخور پروژه داشته‌باشد تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

 به گفته او، شاید یک سرمایه گذار نتواند به تنهایی یک پروژه را پیش ببرد؛ اما می‌تواند در کنار سرمایه گذاران دیگر و با تشکیل کنسرسیوم موانع پیش رو را بردارد.

در این جلسه،یکی از پیمانکاران، با بیان اینکه درمدیریت گذشته باوجود تجربه‌های موفق مسکن مهر و چند پروژه شهری، به پیمانکاران درون استان کمتراعتماد می‌شده، گفت: امید است نگاه اعتماد به سرمایه گذاران و پیمانکاران بومی که در مدیریت جدید ایجاد شده، ادامه داشته‌باشد.

 پروژه برج‌های مسکونی الهیه درضلع شمال شهرک مینودر، و  بادامستان  درضلع غرب  انتهای بلوارآزادگان در دستور واگذاری به سرمایه‌گذار جدید قرار گرفته‌است.

گفتنی است پس از پایان جلسه، مدیرعاملان پاسارگاد بنا راه، شرکت پرنیان صنعت نسیم، شرکت سازه پردازان ویسپرد و انبوه سازان مانو، شرکت رفیع سازان کاسپین و شرکت عمران و سازندگی و آب آوران به همراه معاون سرمایه گذاری، معاونت عمرانی، مدیرمنطقه 3 از پروژه نیمه تمام بادامستان و الهیه بازدید کردند.

 

تصاویر مرتبط