پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۸

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین خبر داد؛

تعیین تکلیف پروژه الهیه و بادامستان، پس از سه سال

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: سرانجام پس از وقفه طولانی، پروژه الهیه و بادامستان تعیین تکلیف شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین؛ علیرضا ترابی در جلسه تعیین تکلیف مجتمع  مسکونی الهیه و بادامستان که با حضور شرکت نوین مسکن، سرمایه گذار پروژه برگزار شد، گفت: در چند سال اخیر، رکود اقتصادی،به ویژه در بخش مسکن، موجب توقف پروژه‌ها شد و همین مساله بر تعداد پروژه‌های نیمه تمام و راکد شهرداری افزوده؛ اما مدیریت جدید شهرداری،اولویت را در اتمام و تعیین تکلیف آن‌ها قرار داده‌است.

او ادامه داد: بر این اساس تعیین تکلیف پروژه مجتمع الهیه و بادامستان که از سال 94 کلید خورد و با 30 درصد پیشرفت متوقف شد، در اولویت برنامه‌های معاونت سرمایه‌گذاری قرار گرفت تا این پروژه  را از رکود خارج کند.

ترابی، با بیان این نکته که تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام، هم به نفع شهرداری است و هم به سود سرمایه گذار افزود:  با مشخص شدن سرنوشت پروژه‌های نیمه تمام و راکد، هم سرمایه‌گذار،از بلاتکلیفی خارج می‌شود و هم امید به بازار باز می‌گردد.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی همچنین گفت: دلیل توقف در اجرای برخی از پروژه‌ها، همه به رکود اقتصادی باز نمی‌گردد و بخشی از آن به دقت در انتخاب سرمایه‌گذار مربوط می‌شود که اکنون، رویکرد معاونت سرمایه گذاری، شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار است تا از درصد خطاهایی که در گذشته رخ داده‌، کاسته شود.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که  از تجربیات سرمایه گذار مجتمع الهیه و بادامستان در پروژه‌های آینده بتوان استفاده کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد، کارشناسان حقوقی طرفین، نسبت به تعیین تکلیف پروژه براساس قرارداد اقدام کنند.

پروژه مجتمع مسکونی الهیه، در ناحیه مینودر، در زمینی به مساحت 8هزار و 112  مترمربع در قالب چهار برج 17 طبقه، و پروژه مجتمع مسکونی بادامستان، در محله عارف،در زمینی به مساحت 4هزار و 979  مترمربع، در قالب 2 برج  17 طبقه قرار دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط