سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۹

ترابی، معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین خبرداد؛

احداث مجتمع آموزشی برای کودکان قزوینی با اعتبار 7میلیارد تومان

ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: با مشارکت بخش خصوصی،مجتمع آموزشی کودک با سرمایه گذاری بالغ بر 7 میلیارد تومان در قزوین احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین؛ علیرضاترابی در جلسه بررسی و ارزیابی پروژه مجتمع آموزشی کودک که با حضور سرمایه گذار برگزارشد، گفت: پرورش نیروی انسانی خلاق، نیاز امروز جامعه ایران است که در صورت بی‌توجهی به آن،  جامعه از قافله پیشرفت عقب می‌ماند.

وی ادامه داد: این نیاز باید از دوران کودکی دیده شود تا کودک با  بازی و آموزش مهارت‌های مختلف، ذهن خود را خلاق و بارور ‌کند؛ از این رو وجود مکانی که هر دو نیاز کودک (بازی و آموزش) را ارائه دهد، در قزوین احساس می‌شد.

ترابی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن نگاه بخش خصوصی به  ساخت مجتمع آموزشی کودک در قزوین گفت:  این مجتمع آموزشی با سرمایه گذاری بالغ بر 7 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احداث خواهد شد.

گفتنی است؛ در طراحی مجتمع آموزشی، کودک از الگوهای ایرانی- اسلامی بهره می گیرد و این مجتمع دارای امکاناتی نظیر فضاهای کارگاهی، استراحتگاه، رستوران کودک، بازی های آبی و آموزش محور، پارکینگ اختصاصی و بام سبز است.

تصاویر مرتبط