سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

جلسه واگذاری پروژه الهیه و بادامستان با اعضای شورای تامین مسکن پرسنل وزارت دفاع برگزار شد

جلسه واگذاری پروژه الهیه و بادامستان با حضور اعضای شورای تامین مسکن پرسنل وزارت دفاع، سرهنگ جهانگرد فرمانده مرکز آموزشی شهدای جوادنیا، هادی شعبانی معاون بنیاد تعاون مسکن ودجا، علیرضا ترابی معاون سرمایه گذاری شهردار، محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهردار و کیومرث فدائی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین؛ علیرضا ترابی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهردار، در این جلسه گفت: روند بررسي گزارشات فني، معماري و مذاکره با دیگر واحدهای ذی صلاح  نیاز به درخواست کتبی بنیاد تعاون ودجا دارد.

ترابی افزود: معاونت تامین مسکن وزارت دفاع جهت اجرایی شدن و کاربردی کردن مصوبات جلسه  در اسرع وقت درخواست کتبی خود را به این معاونت ارائه دهد.

محمد علمی معاونت فنی و عمرانی شهرداری در این جلسه تصریح کرد: شهرداری قزوین پروژه های مختلفی در حوزه بلند مرتبه سازی و برج سازی اجرا می کند و در تمام آن ها اصول معماری و شهرسازی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه الهیه و بادامستان نیز از پروژه های شهرداری است که از موقعیت جغرافیایی و منظر شهری مناسبی برخوردار است، واحدهای در نظر گرفته برای پروژه الهیه و بادامستان با همکاری شهرداری ساخته شده و در صورت تصویب به بنیاد تعاون تامین مسکن وزارت دفاع کشور واگذار می شود، سیاست ها و استراتژی های لازم در حوزه پروژه الهیه و بادامستان نیز تدوین و به تصویب شواری شهر قزوین رسیده است.

هادی شعبانی معاون بنیاد تعاون تامین و فروش مسکن صندوق مرکزی ودجا نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: بنیاد تعاون وزارت دفاع کشور با تعاونی مسکن متفاوت است و به صورت مستقیم با وزارت دفاع همکاری می کند، بنیاد تعاون در واقع متولی اصلی تامین مسکن پرسنل وزارت دفاع است.

وی افزود: صندوق مرکزی بنیاد تعاون دارای 8 زیر مجموعه است که یکی از آن ها مربوط به ساخت مسکن است که بعد از اعلام نیاز استان ها و شناسایی افراد متقاضی مسکن و زمین مناسب ساخت مسکن در دستور کار قرار می گیرد.

شعبانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 400 واحد مسکونی برای کارکنان وزارت دفاع خریداری شده و خرید 500 واحد مسکونی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون بنیاد تامین و فروش مسکن صندوق مرکزی ودجا یادآور شد: کارکنان وزارت دفاع قشر متوسط و دغدغه مند جامعه هستند، از شهرداری قزوین نیز انتظار می رود با در نظر گرفتن توان مالی و مشکلات اقتصادی موجود در ساخت این واحدها از ما حمایت کند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط