چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۶

سید مهدی کاظمی به عنوان مشاور شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین منصوب شد

در حکمی از سوی سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، سید مهدی کاظمی به عنوان مشاور شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین منصوب شد

سید مهدی کاظمی به عنوان مشاور شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین منصوب شد.

در حکمی از سوی سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، سید مهدی کاظمی به عنوان مشاور شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین منصوب شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ در این حکم آمده است: با عنایت به تجربه و سوابق کاری که از شما سراغ دارم، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان مشاور شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین منصوب می گردید.

در این حکم، شهردار قزوین یادآور می شود: با همکاری نیروهای مجرب و متعهد سازمان شایسته است؛ تهیه و اجرای شیوه نامه امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری را در راستای تحقق برنامه های قانونی شهرداری و فعال نمودن کمیسیون های سازمان، با مدیریت سیستمی و فراهم آوردن زمینه و بستر مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی و تلاش در جهت افزایش ضریب اطمینان و امنیت برای سرمایه گذاران، بررسی کارشناسی طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری، شناسایی و دعوت و جذب سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری برای ارائه خدمات مفید و موثر به شهروندان مورد تاکید و امری لازم و ضروری است.

در ادامه این حکم نیز آمده است: امیدوارم با استعانت از الطاف پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (بقیه ا.. العظم، روحی و ارواحنا فداه) و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق برنامه های قانونی شهرداری در خدمت رسانی به مردم شریف، ولایتمدار و بزرگوار شهر قزوین و با رعایت سلسله مراتب اداری موفق و موید باشید.

تصاویر مرتبط