شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

مسئول روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري شهرداري قزوين مطرح کرد؛

جذب مشاركت سرمايه‎گذاران اولويت شهرداري قزوين

شناسايي و جذب مشاركت سرمايه‎گذاران و حفظ جايگاه منافع شهرداري از مهمترين اهداف معاونت سرمايه‎گذاري و مشاركت‌هاي شهرداري قزوين است.

 

 

محسن مسگري، مسئول روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري شهرداري قزوين گفت: شناسايي و جذب مشاركت سرمايهگذاران و حفظ جايگاه منافع شهرداري از مهمترين اهداف معاونت سرمايهگذاري و مشاركت‌هاي شهرداري قزوين است.

مسگري افزود: قزوين از معدود شهرهاي كشور است كه ظرفيت سرمايه‌گذاري‌هاي مختلفي  دارد و با توجه به جاذبه‌هاي گردشگري منحصر به فردي كه دارد، بايد به طور مناسبي به گردشگران داخلي و خارجي معرفي شود.

وي ادامه داد: به منظور سرعت بخشيدن به اهداف تعيين شده و با در نظر گرفتن اينكه برخورداري از زير ساخت‌ها و اجراي طرح‌هاي شهري متنوع از اولويت توسعه شهر به شمار مي‌رود، مشاركت و  جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي مهم و ضروري است.

 مسگري با بيان اينکه مناطق حاشيه‌هاي شهر قزوين از پتانسيل بالايي براي جذب سرمايه گذاران برخوردار است، بيان کرد: در مناطق مركزي شهر قزوين زمينه‌هاي جذب مشاركت و سرمايه‌گذاري كمتري وجود دارد اما با اين وجود شاهد اجراي طرح‌هاي مشاركتي در مناطق مرکزي شهر قزوين هستيم.

وي ادامه داد: شناسايي و جذب مشاركت سرمايه‌گذاران و حفظ جايگاه منافع شهرداري و سرمايه‌گذاري از مهمترين اهداف معاونت سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي شهرداري قزوين است و در تمام قراردادهاي منعقد شده درباره منافع سرمايهگذار و بخش خصوصي از لحاظ اقتصادي به منظور جذب اعتماد آن‌ها در نظر گرفته مي‌شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط